• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Tesis
    • Educación
    • Trabajo académico
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Tesis
    • Educación
    • Trabajo académico
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    El juego lúdico como estrategia metodológica para la comprensión de textos escritos en los estudiantes del nivel primaria

    Thumbnail
    View/Open
    Arrieta Minaya, José Carlos_Trabajo de investigación_Segunda Especialidad_2018.pdf (725.8Kb)
    Date
    2018
    Author
    Arrieta Minaya, José Carlos
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Se propone mejorar los aprendizajes a través del manejo de los juegos lúdicos como estrategias metodológicas y materiales educativos que refuercen la comprensión lectora en los estudiantes.
    URI
    http://hdl.handle.net/20.500.12833/982
    Collections
    • Trabajo académico [1836]

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    Statistics

    View Usage Statistics

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV